lördag 5 november 2011

Pyssel med mera






Hjärtat gjorde jag av björkris som jag böjde till ett hjärta. Mycket enkelt.













I denna bok av Anna Örnberg hittar jag en massa inspiration. Superbra bok





Denna påse sydde jag till en ful kruka. Mycket bättre nu.

  Nu har jag klippt ut tyg som skall bli dynvar till 2 dynor i sovrummet. Skall blir roligt att se hur de blir och se ut när de är färdiga.
  Lilleman sitter och ser på ritadefilmer så mamma får sy i fred. Kanske......


  Ha en skön lördag kväll mina vänner

                                                       Kram Erica



2 kommentarer:

  1. Hej alla,

    Jag är en privat långivare, jag erbjuda lån till 3% detta är ett legitimt företag med heder och skillnad är vi redo att hjälpa dig i alla finansiella problem som du är vi erbjuder alla typer av lån så om du är intresserad av detta lån erbjudande vänligen kontakta oss på vår e-post: wagner_firm1@blumail.org

    Också ge följa uppgifter så att vi kan gå vidare med lånet omedelbart.

    Namn:
    Belopp som krävs:
    Varaktighet:
    land:
    Syfte med lån:
    Månadsinkomst:
    Telefonnummer:

    Kontakta oss med ovanstående uppgifter om vår e-post: wagner_firm1@blumail.org

    Hälsningar till er alla.

    SvaraRadera
  2. Hallå

    Ansök om en snabb och bekväm lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt på ett billigast ränta på 3%. Inte att kontakta oss idag via: credithome@blumail.org med lånebeloppet behövs som vår lägsta låneerbjudande är 1,000.00 till något val av lånebeloppet. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få ett lån från oss ...

    Lån Sökande Detaljer

    (1) fullständiga namn:
    (2) mängd som behövs som lån:
    (3) Lån varaktighet:
    (4) Telefonnummer:
    (5) Land:
    (6) Stat / provins:

    OBS: Alla svar ska skickas till: credithome@blumail.org för snabb bearbetning.
    Tack

    Herr Elias Roland

    SvaraRadera