onsdag 2 november 2011

Pyssel.....

 Idag har det regnat lite.
 Har STORstädat i lillemans rum. Fört bort en hel hög med leksaker IGEN. Vår lilleman har nämligen haft MASSOR med leksaker. Min åsikt är att det funnits onödigt mycket. Gossen leker ju inte med dem alla. Han vet inte vad han har för leksaker. Nu är det bättre ordning på rummet tycker jag.


1,2,3,4
Fixar siffror till advent. Skall fästa dem med snöre runt vita blockljus. Siffrorna skall ännu finslipas ;)














Ikväll när min sambo hittat hem från jobbet och vi har ätit, förflyttar jag mej ner i källaren till min symaskin för att börja sy Adventssockorna till lilleman och storebror bl.a.
  Innan han kommer hem hinner jag titta på IKEAs hemsidor och göra mej en "skall inhandla"-lista. Vad min sambo blir glad igen  ;) .
 Imorgon blir det en resa till landet. Då skall jag åter igen plocka mossa samt lingon-och blåbärsris,granris och tallkvistar. Fixar min första vintriga krans imorgon eller på fredag då jag har lilleman igen på dagis.

Ha en bra dag

                             Kram Erica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar