fredag 18 november 2011

Saker som byter plats.....

Hip hej! Fick för mej att börja flytta på mina prydnadssaker. Hästen hamnade på kakelugnen , lilla fönstret med hönsnät (fungerat tidigare som "kom ihåg"-tavla ) hamnade in i vardagsrummet med en ängel ,plättpannan bort från matbordet-in med en silver bricka fylld med ljus och sist men inte minst min Julros hamnade in i en silverskål och på kistan i vardagsrummet. Så kan det gå när denna tant sitta och fundera. Men tro mej, en del av sakerna flyttar på sig  innan Julen.














Satt och tittade omkring mej här i vardagsrummet under tiden som fotona laddades, och nu har jag ett problem .... skohyllan som jag nämnt några ggr som nog kommer att bli vit.... skall jag inhandla vita korgar från IKEA eller skall jag sy ett draperi för hyllorna ? ! ? ? Hmm...... det blir till att ta sig en ordentlig funderare.
 Nu skall jag "rusa" iväg efter lilleman.

 God fortsättning på dagen

Kram Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar