onsdag 16 november 2011

Några hjärtan till granen


Började sy nya hjärtan till granen för jag gav bort dem jag hade förra Julen och hänga i våran lilla gran.


I år fick det bli några kristaller på hjärtanen och de är sydda av gammalt lakan.
 Ikväll bara lilleman,som lämnat nappen för 2 veckor sedan, bestämmer sig för att ge John Blund en chans ( i 2 veckors tid har han vägrat sova :D Klockan har varit allt mellan 22-23 innan han dimpat av ) , skall mamma ta itu  med spegeln i tamburen. Ett gammalt fönster som jag gjorde till spegel för en 7-8 år sedan. Den är obehandlad och NU har jag beslutat att den får bli . . . . . VIT ! ! Men jag har svårt att välja mellan alternativen  a )  helt vit eller b )  schabby chic style ! !
 Dagen har varit fylld med pyssel mm. Pyntade på terassen (tyvärr inga bild bevis ännu ) , gjort en krans av mossa till min mor , fixat på köksön , sytt hjärtan & underhållit lilleman

Ha en skön kväll

Kram Erica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar