måndag 21 november 2011

Hon fick sina vingar....&lite annat

Här är hon,min ängel jag sydde och nu har hon sina vingar.La också ett hjärta i händerna på henne.
Nu hänger hon innanför  ramen.



 IKEA lampskärmen tonad ;). Nu är den lite annorlunda. Limmade fast en remsa spets.


Adventsljusstaken. Siffrorna är gjorda av ståltråd. Virede en kort bit ståltråd fast i dem som jag sedan värmde och tryckte in i själva ljuset. Nu kan nedräkningen till Julen börja :D .

Tomtenisse hamnade på TV-skåpet. Därifrån kan hon sitta och titta om det finns några snälla barn i huset.

Ljuslyktan hamnade på köksskåpet. Fyllde den med kottar och en ljusslinga.
Har sökt som en galning en låda med Juljus...hittar den inte. Min sambo får söka fram den när han kommer hem imorgon. Jag vet att den är i uteförrådet, men det är min sambo som städat där och flyttat på lådorna.
Grr....karlar.

Ha det gott

Kram Erica



1 kommentar: